2012. március 6., kedd

1.fejezet

(Mary szemszöge)

Hulla fáradtan elmentemenni egy őzet Elisával.
Aztán készülödés kőzben vettem észre,hogy Isabeiia egész éjjel
tanult(onnan vettem észre hogy az asztalon aludt el).
-Iabella!-orditottam remélvén hogyv végre fel kel.
-Mi...mi van-mondta meglepödve.
-Ébresztőőőőőőőőőőő hasadra süt a nap!
-Na már csak az hiányozna!-szólt bele a veszekedésünkbe Elisa.
-De van védőgyűrűnk!-mondtam gúnyosan kifejezve.
Mary gyűrűje:

Elisabeth gyűrűje:

Isabella gyűrűje:

-Tényleg,hupsz.
Mikor megfordultunk láttuk,hogy Isa már kész is van.
-Új rekord!-mondtam.
-Egy másodperc!-helyesbített Elisabeth.
Ekkor mind fel nevettünk.
Egy szempillantás alatt mi is készen voltunk.
Utána teleportáltuk magunkat az ikola ebédlőjébe.
-Húúú,kit látnak szemeim?-mondtam hangsúlyosan.
-És az enyém kit?-tette fel a kérdést Elisa.
-Rólam ne feledkezzetek meg!-kiáltotta Isa.
-MASON!-visította Elisabeth.
-DEUCE!-kiáltottam.
-EGY NAGY SZELET PIZZA!-mondta jó hangosan Isa.
Én és Elisa észre vettük,hogy Isabella teljesen mást látott
mint mi.De minket ez nemizgatott mert ott voltak a nagy "ő"-k.
(Deuce sz.)
-Nézzétek,ott vannak a lányok akikkel tegnap
találkoztunk.-mondtam Alec-nek és Mason-nek miközben elvettem
az utolsó szelet pizzát.
(Isabella sz.)
-Mary!-kiáltottam.-A te kis Deuce-od elvette a pizzámat.-mondtam
mérgesen.S mi előtt Deuce harapott volna a pizzából kikaptam a
kezéből.
Ekkor felkiáltott Elisabeth:
-Igazságot teszek!-és kikapta a kezemből a pizzát s megette.
Deuce-val dühösen néztünk Elisára.
-Megetted a pizzánkat!-mondtuk mérgesen.
-Isabella!-kiáltott fel Alec félbeszakítván a veszekedésünket.
-Igen?-fordultam el Elisától és Deuce-tól.
-Azt szeretném kérdezni,hogy...hogy...
-Értem.-szakítottam félbe Alec mondatát.-7-kor találkozzunk
az Apple Wallie előtt.
-És mit nézzünk meg?
-Mondjuk...a Rémálom az Elm utcábant!
-Jól van,akkor holnap este!
(Elisabeth sz.)MÁSNAP...
-Mary!Tudtad,hogy Normann kapott egy intőt?
-Igen,nagyon szét van esve miatta.
-Tudom.Ma reggel is kétségbe volt esve.
-Hogy érted ezt?
-Úgy,hogy egy tál műzlit nézett bambán,és megkérdeztem
tőle,hogy mi a baj ő azt mondta:
-Nem szól hozzám a műzli!
Én meg erre:
-Miért előfordult már,hogy szólt hozzád?
-Oh,értem!-mondta Mary.
(Isabella sz.)
Éppen végeztem a hajmosással amikor megcsörrent a
telefonom.Megnéztem a kijelzőt.Syrena volt az.
-Chiao!-köszöntem.
-Mizu csajszi?-kérdezte a vonal másik végén.
-Randira megyek de egyébként miért hívtál?
-Csak azért,hogy dumáljunk.
-Jó,de most mennem kell,szia!
-Ok.Szia!-azzal letette.
Gyorsan megszárítottam a hajamat,majd felvettem a
ruhámat.
Isabella ruhája:

És indultam is Apple Wallie elé az új Ferrarim-mal.
Isabella kocsija:

Imádtam apu ajándékát.Kb.240-nel mentem így 5 perc alatt a város
másik felében voltam.
-Szia!Látom pontos voltál!-mosolygott Alec.
Bementünk a moziba s mikor kijöttünk meg volt már az első
csók.Boldogan mentem haza.
-Na,mi történt?-faggatott Elisabeth és Mary.
Én csak megvontam a vállamat és dudorászva fel mentem a szobámba.
Biztos voltam benne,hogy ez volt életem legszebb napja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése